Meso CMMS Free

Utrzymanie Ruchu - oprogramowanie

Polityka cookies

Używamy cookies w celach funkcjonalnych, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z witryny oraz w celu tworzenia anonimowych statystyk serwisu.
Jeżeli nie blokujesz plików cookies, to zgadzasz się na ich używanie oraz zapisanie w pamięci urządzenia.
Możesz samodzielnie zarządzać cookies zmieniając odpowiednio ustawienia Twojej przeglądarki.  

 Wymagania sytemowe

 

Na podstawie rozmów z klientem stworzona została lista wymagań stawianych systemowi.

 

Wymagania funkcjonalne

 

1.  Użytkownicy

  •     w systemie występuje jedno konto administratora wyposażone w możliwość tworzenia dowolnej ilości kont użytkowników i zarządzania nimi
  •     każdy moduł systemu posiada oddzielne uprawnienie

2.  Ewidencja urządzeń

  •     każde urządzenie posiada kartę z danymi technicznymi i danymi producenta
  •     system przechowuje elektroniczną dokumentację urządzenia
  •     możliwość ewidencji załączników dla urządzenia

 

3.  Prognozowanie awarii

  • system prowadzi statystyki i na ich podstawie przewiduje możliwość wystąpienia awarii
  • funkcja analizowania kosztów i przestojów urządzeń oraz wskaźniki awaryjności reprezentowane w formie tabeli danych i wykresu

 

4.  Zarządzanie zleceniami serwisowymi ( awarie, remonty, naprawy, konserwacje, przeglądy )

  •     ewidencja zleceń
  •     możliwość przypisania zlecenia do pracownika
  •     historia zdarzeń
  •     możliwość tworzenia czynności, które będą podejmowane w przypadku zaistnienia  konkretnego zdarzenia
  •     automatyczne podpowiadanie czynności dla danego zlecenia
  • możliwość tworzenia scenariuszy napraw

 

5.  Integracja SUR z operatorami maszyn

  •     opcja zgłaszania awarii przez operatorów maszyn
  •     możliwość przypisania zlecenia do operatorów
  •     samodzielne przeglądy operatorów maszyn

 

6.  Obsługa magazynu materiałów eksploatacyjnych

  •     obsługa przyjęć i wydań
  •     kontrola stanów
  •     przypisywanie części zamiennych do konkretnych urządzeń
  •     automatyczne obliczanie wielkości zamówień
  •     automatyczne generowanie dokumentów wydań na podstawie zużycia materiałów podczas wykonywania zleceń serwisowych
  •     obsługa inwentaryzacji

 

7.  Obsługa pracowników UR

  •     możliwość tworzenia kart pracownika zawierających dane osobowe i dane firmowe
  •     tworzenie harmonogramów pracy
  •     kalendarz pracy SUR
  •     automatyczne powiadamianie o wystąpieniu awarii
  •     obsługa poczty elektronicznej
  •     możliwość przypisania pracownika do urządzenia
  •     rejestracja czasu wykonania zlecenia

 

Wymagania niefunkcjonalne systemu

 

1.  Stabilna praca przy jednoczesnym użytkowaniu z minimum 15 stanowisk

2.  Współpraca z systemem "Windows 7"

3. Czas odpowiedzi bazy max 1s

4.  Ochrona danych - system powinien robić backup bazy danych co 4 godziny

5.  Bezpieczeństwo - dostęp do systemu mogą mieć tylko uprawnieni użytkownicy