Wymagania sytemowe
Na podstawie rozmów z klientem stworzona została lista wymagań stawianych systemowi.
Wymagania funkcjonalne
1. Użytkownicy
- w systemie występuje jedno konto administratora wyposażone w możliwość tworzenia dowolnej ilości kont użytkowników i zarządzania nimi
- każdy moduł systemu posiada oddzielne uprawnienie
2. Ewidencja urządzeń
- każde urządzenie posiada kartę z danymi technicznymi i danymi producenta
- system przechowuje elektroniczną dokumentację urządzenia
- możliwość ewidencji załączników dla urządzenia
3. Prognozowanie awarii
- system prowadzi statystyki i na ich podstawie przewiduje możliwość wystąpienia awarii
- funkcja analizowania kosztów i przestojów urządzeń oraz wskaźniki awaryjności reprezentowane w formie tabeli danych i wykresu
4. Zarządzanie zleceniami serwisowymi ( awarie, remonty, naprawy, konserwacje, przeglądy )
- ewidencja zleceń
- możliwość przypisania zlecenia do pracownika
- historia zdarzeń
- możliwość tworzenia czynności, które będą podejmowane w przypadku zaistnienia konkretnego zdarzenia
- automatyczne podpowiadanie czynności dla danego zlecenia
- możliwość tworzenia scenariuszy napraw
5. Integracja SUR z operatorami maszyn
- opcja zgłaszania awarii przez operatorów maszyn
- możliwość przypisania zlecenia do operatorów
- samodzielne przeglądy operatorów maszyn
6. Obsługa magazynu materiałów eksploatacyjnych
- obsługa przyjęć i wydań
- kontrola stanów
- przypisywanie części zamiennych do konkretnych urządzeń
- automatyczne obliczanie wielkości zamówień
- automatyczne generowanie dokumentów wydań na podstawie zużycia materiałów podczas wykonywania zleceń serwisowych
- obsługa inwentaryzacji
7. Obsługa pracowników UR
- możliwość tworzenia kart pracownika zawierających dane osobowe i dane firmowe
- tworzenie harmonogramów pracy
- kalendarz pracy SUR
- automatyczne powiadamianie o wystąpieniu awarii
- obsługa poczty elektronicznej
- możliwość przypisania pracownika do urządzenia
- rejestracja czasu wykonania zlecenia
Wymagania niefunkcjonalne systemu
1. Stabilna praca przy jednoczesnym użytkowaniu z minimum 15 stanowisk
2. Współpraca z systemem "Windows 7"
3. Czas odpowiedzi bazy max 1s
4. Ochrona danych - system powinien robić backup bazy danych co 4 godziny
5. Bezpieczeństwo - dostęp do systemu mogą mieć tylko uprawnieni użytkownicy